Copywriting

Zapamiętywalne treści reklamowe

creana Ikony Copywriting

Docieraj do swoich potencjalnch Klientów poprzez krótkie, proste i zapamiętywalne teksty. Zacznij od nietuzinkowej nazwy marki, chwytliwego sloganu. Potem zadbaj o treści materiałów marketingowych oraz na Twojej www.

creana strzałka dekoracyjna

Sprawdź, jakie masz możliwości, aby to osiągnąć

Copywriting

Zapamiętywalne treści reklamowe

creana Ikony Copywriting

Docieraj do swoich potencjalnch Klientów poprzez krótkie, proste i zapamiętywalne teksty. Zacznij od nietuzinkowej nazwy marki, chwytliwego sloganu. Potem zadbaj o treści materiałów marketingowych oraz na Twojej www.

creana strzałka dekoracyjna

Sprawdź, jakie masz możliwości, aby to osiągnąć

Copywriting

Zapamiętywalne treści reklamowe

creana Ikony Copywriting

Docieraj do swoich potencjalnch Klientów poprzez krótkie, proste i zapamiętywalne teksty. Zacznij od nietuzinkowej nazwy marki, chwytliwego sloganu. Potem zadbaj o treści materiałów marketingowych i reklamowych oraz tych, które będą na Twojej www.

creana strzałka dekoracyjna

Sprawdź, jakie masz możliwości, aby to osiągnąć

Słowa mają znaczenie

Zobacz, jak mogą przemówić na Twoją korzyść

Dużym wyzawaniem jest stworzenie unikalnej, rozpoznawalnej i łatwo zapamiętywalnej nazwy marki. Dlatego naming ma ogromne znaczenie w budowaniu wizerunku Twojej firmy oraz Twoich produktów czy usług. Zawsze współpracę w tym obszarze zaczynam od analizy konkurencji, poszukuję wolnych domen www, a także sprawdzam proponowane przeze mnie nazwy pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Warto na etapie tworzenia nazwy firmy/marki dodatkowo zadbać o chwytliwy, trafny w swoim przekazie slogan reklamowy.

Dla moich Klientów tworzę również teksty marketingowe i reklamowe dedykowane na potrzeby druków tradycyjnych oraz publikacji elektronicznych. Wspieram ich również w trakcie tworzenia tekstów na www lub tworzę je dla Nich.

Naming

Zanim wymyślę nazwę:

✔ Analiza konkurencji
✔ Dostępność domeny
✔ Test wyszukiwarek
✔ Analiza semantyczna

Slogan

Zanim wymyślę slogan:

✔ Analiza konkurencji
✔ Dostępność domeny
✔ Test wyszukiwarek
✔ Analiza semantyczna

Pozostałe

Tworzę teksty

✔ Reklamowe
✔ Marketingowe
✔ www

Portfolio